آیا رژیم غذایی مخصوص آب کردن شکم وجود دارد؟

۱۴۰۰/۶/۱۲

رژیم های غذایی ، رژیم ها و دستور العمل های زیادی وجود دارد که برای کاهش وزن از یک مکان خاص و نه از مکان دیگری تخصص دارد و از نظر علمی و منطقی بدن نمی تواند از یک منطقه فقط با پیروی از رژیم غذایی خاص وزن خود را کاهش دهد ، اما این مسئله از عوامل متعددی و ژنتیکی و محیطی پیروی می کند.

بدن انسان به طور کلی وزن بدن را به طور کامل و با توجه به عوامل ژنتیکی بسته به قالب بدن کاهش می دهد. با استفاده از رژیم غذایی مناسب متناسب با داده های بدن و سابقه سلامتی وی و انجام فعالیت بدنی مناسب. با این حال ، با گسترش رژیم های غذایی متعدد در سایت های مختلف اینترنتی و گردش آنها در بین افراد بدون در نظر گرفتن مناسب بودن آنها برای بدن ، در اینجا به یکی از انواع آن ، یعنی رژیم مخصوص چربی شکم اشاره می شود.

در اینجا مثال زیر ، که اغلب به عنوان رژیم غذایی برای شکم استفاده می شود ، آورده شده است ، جایی که این سیستم ، بر اساس برچسب ، با هدف از بین بردن شکم به دنبال رژیم کم نشاسته ، تکیه بر پروتئین ها و سبزیجات و انجام حرکات شکم است. با استفاده از این سیستم به مدت دو هفته ، وزن شما معادل تقریباً 3 کیلوگرم در هفته کاهش می یابد.

صبحانه: 2 میوه متوسط ​​+ یک فنجان قهوه یا چای بدون شکر یا با شیرین کننده مصنوعی.

نهار: یک ظرف سالاد سبزیجات یا یک ظرف سبزیجات متوسط ​​پخته + یک استیک کبابی یا یک چهارم مرغ آب پز یا 2 ماهی کبابی یا یک قوطی ماهی تن که از روغن خوب فیلتر شده و با سرکه شسته می شود.

شام: ماست با خیار یا 3 قاشق غذاخوری لوبیا بدون روغن یا تخم مرغ آب پز یا یک تکه پنیر می توانید یک خیار یا 1 گوجه فرنگی روی آن + یک تکه نان تست یا یک چهارم یک نان قهوه ای بریزید.

مضرات رژیم مخصوص شکم:

این رژیم نامتعادل است و گروه های غذایی کامل را در وعده های غذایی خود شامل نمی شود ، که ممکن است منجر به کمبود برخی از مواد مغذی در بدن و افزایش برخی از آنها شود.
رژیم غذایی شکم شامل چند کالری و کمتر از حداقل میزان سلامتی و تغذیه مجاز است ، که ممکن است بر بدن تأثیر منفی بگذارد و به دلیل کمبود انرژی کافی برای انجام کارهای روزانه ، منجر به رنگ پریدگی صورت ، ضعف و خستگی شود.
عدم تکرار در تعداد وعده های غذایی ، که ممکن است بر سرعت متابولیسم و سوزاندن چربی در بدن تأثیر منفی بگذارد .
افزایش نسبت پروتئین در رژیم غذایی دارای برخی آثار منفی بر سلامت است ، مانند: خستگی کلیه و افزایش وزن ، یبوست.
دسته هایی که از رعایت دائمی این رژیم منع شده اند:

زنان حامله.
زنان شیرده
کودکان.
کسانی که ایمنی پایین و بیماریهای مزمن دارند.


belly fat
..